Právě je stř dub 08, 2020 7:08 am



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Service Desk Technician
PříspěvekNapsal: pát pro 06, 2019 10:25 am  
Registrován: pát pro 06, 2019 10:20 am
Příspěvky: 1
Offline

The Service Desk Technicians extend technical support to all internal IT and non-IT employees as well as customers facing problems related to hardware, software, and networking. They are responsible for troubleshooting problems faced by the end-users of PCs, laptops, and mobile phones by identifying issues and analyzing them.

Technicians receive trouble tickets raised by users through emails, telephones or in-person, as they are the single point-of-contact for any organization. They, therefore, handle these issues independently.



_________________
Service Desk Technician
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: velania a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron

World of Warcraft phpBB template "WoWMoonclaw" created by MAËVAH (ex-MOONCLAW) (v3.0.2.4) - wowcr.net : World of Warcraft styles & videos
© World of Warcraft and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. wowcr.net is in no way associated with Blizzard Entertainment.
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz

Not able to open ./cache/data_global.php